Bakıda «Əbu-Bəkr» məscidində partlayışdan sonra sələfilərə qarşı münasibət necədir? Niyə sələfilər özlərini digərlərindən fərqləndirirlər? Və nədən digər məzhəb sahibləri onlarla razı deyil? Bu və mövzu ilə bağlı digər suallara «İslam və demokratiya»nın qonağı - BDU ilahiyyat fakültəsinin məzunu, əsasən sələfilərin ibadət etdiyi «Əbu-Bəkr» məscidinin camaatına xüsusi rəğbəti olan Əkrəm Həsənov cavablandırır.
Ə.Həsənov deyir ki, sələfilərin «vəhhabi» adlandırılması düz deyil:
«Əgər bu sözlə Məhəmməd ibn Əbdül Vəhhabi nəzərdə tuturlarsa, düzgün etmirlər. Çünki o, əsl İslamın dəvətini insanlara çatdırıb. «Əbu-Bəkr»ə gələn camaata vəhhabi demək doğru yanaşma deyil, bu, iftiradır. Onlar sələfilərdir».
Əkrəm Həsənovun sözlərinə görə, sələfilər üçün Məhəmməd Peyğəmbər ən böyük sələfdir.
«Lakin bütün dünyada, eləcə də Azərbaycanda özünü sələfi adlandıran, amma radikallığa meylli olan gənclər var. Mən özüm bütün məscidlərə gedirəm – istər şiə, istər sələfi məscidlərində olsun, elə «Əbu-Bəkr»in özündə də heç bir məzhəb nümayəndəsinə artıq söz deyilmir».
Ə.Həsənov deyir ki, sələfilərin «vəhhabi» adlandırılması düz deyil:
«Əgər bu sözlə Məhəmməd ibn Əbdül Vəhhabi nəzərdə tuturlarsa, düzgün etmirlər. Çünki o, əsl İslamın dəvətini insanlara çatdırıb. «Əbu-Bəkr»ə gələn camaata vəhhabi demək doğru yanaşma deyil, bu, iftiradır. Onlar sələfilərdir».
Əkrəm Həsənovun sözlərinə görə, sələfilər üçün Məhəmməd Peyğəmbər ən böyük sələfdir.
«Lakin bütün dünyada, eləcə də Azərbaycanda özünü sələfi adlandıran, amma radikallığa meylli olan gənclər var. Mən özüm bütün məscidlərə gedirəm – istər şiə, istər sələfi məscidlərində olsun, elə «Əbu-Bəkr»in özündə də heç bir məzhəb nümayəndəsinə artıq söz deyilmir».