Tarixi abidələrə iki dövlətin fərqli yanaşması

Orta Əsrlər sufilərinə aid olduğu güman edilən Kələxanı türbələri. Şamaxının Kələxana kəndində yerləşən XVII əsrə aid olan bu tarixi abidələrin üzərindəki lövhədə "Abidə dövlət tərəfindən qorunur" yazılsa da son olaraq nə zaman abidələrdə təmir-bərpa işləri aparıldığı, abidələrin aidiyyatı məmurlar tərəfindən ziyarət edildiyi bilinmir. Bilinən odur ki, türbələrdən hər gün bir daş düşür, içindəki naməlum məzarların yanında itlər balalayır.

Orta Əsrlər sufilərinə aid olduğu güman edilən Kələxanı türbələri. Şamaxının Kələxana kəndində yerləşən XVII əsrə aid olan bu tarixi abidələrin üzərindəki lövhədə "Abidə dövlət tərəfindən qorunur" yazılsa da son olaraq nə zaman abidələrdə təmir-bərpa işləri aparıldığı, abidələrin aidiyyatı məmurlar tərəfindən ziyarət edildiyi bilinmir. Bilinən odur ki, türbələrdən hər gün bir daş düşür, içindəki naməlum məzarların yanında itlər balalayır.

Orta Əsrlər sufilərinə aid olduğu güman edilən Kələxanı türbələri. Şamaxının Kələxana kəndində yerləşən XVII əsrə aid olan bu tarixi abidələrin üzərindəki lövhədə "Abidə dövlət tərəfindən qorunur" yazılsa da son olaraq nə zaman abidələrdə təmir-bərpa işləri aparıldığı, abidələrin aidiyyatı məmurlar tərəfindən ziyarət edildiyi bilinmir. Bilinən odur ki, türbələrdən hər gün bir daş düşür, içindəki naməlum məzarların yanında itlər balalayır.

Şamaxının Mədrəsə qəsəbəsi. XIX əsrə aid bu kilsə günü-gündən dağılmaqdadır.Nəzarətsiz qalan bu tarixi abidənin içində hal hazırda kənd camaatı mal-qara saxlayır.

Katski monastrı Gürcüstanın İmereti regionunda yerləşir. Bu əraziyə Xristianlığın gəlişindən əvvəl yerli əhalinin "Bərəkət Tanrısı simvolu" kimi hesab etdiyi bu qaya yeni dinin gəlişindən sonra da müqəddəsliyini itirmədi. VI-VII əsrlərdə insanlar bu qayanın başında kilsə tikərək buranı daha da müqəddəsləşdirdilər. Sonra Kilsə öz taleyinə buraxıldı və unuduldu. Sovetlərin çöküşündən sonra rahib Maksim Kavtaradze dövlət dəstəyini arxasına alaraq qaya üzərində kilsəni yenidən bərpa etde və özünə sığınacaq etdi. Beləliklə dövlətin dəstəyi və Rahib Maksimin əməyi ilə bu abidə dünyada məşhurlaşdı, Gürcüstanın simvollarından birinə çevrildi.

Katski monastrı Gürcüstanın İmereti regionunda yerləşir. Bu əraziyə Xristianlığın gəlişindən əvvəl yerli əhalinin "Bərəkət Tanrısı simvolu" kimi hesab etdiyi bu qaya yeni dinin gəlişindən sonra da müqəddəsliyini itirmədi. VI-VII əsrlərdə insanlar bu qayanın başında kilsə tikərək buranı daha da müqəddəsləşdirdilər. Sonra Kilsə öz taleyinə buraxıldı və unuduldu. Sovetlərin çöküşündən sonra rahib Maksim Kavtaradze dövlət dəstəyini arxasına alaraq qaya üzərində kilsəni yenidən bərpa etde və özünə sığınacaq etdi. Beləliklə dövlətin dəstəyi və Rahib Maksimin əməyi ilə bu abidə dünyada məşhurlaşdı, Gürcüstanın simvollarından birinə çevrildi.

Katski monastrı Gürcüstanın İmereti regionunda yerləşir. Bu əraziyə Xristianlığın gəlişindən əvvəl yerli əhalinin "Bərəkət Tanrısı simvolu" kimi hesab etdiyi bu qaya yeni dinin gəlişindən sonra da müqəddəsliyini itirmədi. VI-VII əsrlərdə insanlar bu qayanın başında kilsə tikərək buranı daha da müqəddəsləşdirdilər. Sonra Kilsə öz taleyinə buraxıldı və unuduldu. Sovetlərin çöküşündən sonra rahib Maksim Kavtaradze dövlət dəstəyini arxasına alaraq qaya üzərində kilsəni yenidən bərpa etde və özünə sığınacaq etdi. Beləliklə dövlətin dəstəyi və Rahib Maksimin əməyi ilə bu abidə dünyada məşhurlaşdı, Gürcüstanın simvollarından birinə çevrildi.

Katski monastrı Gürcüstanın İmereti regionunda yerləşir. Bu əraziyə Xristianlığın gəlişindən əvvəl yerli əhalinin "Bərəkət Tanrısı simvolu" kimi hesab etdiyi bu qaya yeni dinin gəlişindən sonra da müqəddəsliyini itirmədi. VI-VII əsrlərdə insanlar bu qayanın başında kilsə tikərək buranı daha da müqəddəsləşdirdilər. Sonra Kilsə öz taleyinə buraxıldı və unuduldu. Sovetlərin çöküşündən sonra rahib Maksim Kavtaradze dövlət dəstəyini arxasına alaraq qaya üzərində kilsəni yenidən bərpa etde və özünə sığınacaq etdi. Beləliklə dövlətin dəstəyi və Rahib Maksimin əməyi ilə bu abidə dünyada məşhurlaşdı, Gürcüstanın simvollarından birinə çevrildi.

Tərtərin Bəyim Sarov kəndində bir kurqan. Kurqan ümumiyyətlə hiss edilmir, nə aidiyyatı orqanlar, nə də sadə vətəndaşlar tərəfindən. Kurqanın üzərində Orta Əsrlər dövrünə aid olduğu güman edilən məzar daşları var. Bu dşlar ciddi tədqiqat arzusundadır, ola bilsin tarixin hansısa bir hissəsinə işıq salacaq.

Tərtərin Bəyim Sarov kəndində bir kurqan. Kurqan ümumiyyətlə hiss edilmir, nə aidiyyatı orqanlar, nə də sadə vətəndaşlar tərəfindən. Kurqanın üzərində Orta Əsrlər dövrünə aid olduğu güman edilən məzar daşları var. Bu dşlar ciddi tədqiqat arzusundadır, ola bilsin tarixin hansısa bir hissəsinə işıq salacaq.

Şamaxının Dəmirçi kəndi. Məscid daşlarının üzərində əski əlifba ilə yazılmış rəqəmləri oxuduqda məscid 130 il əvvəl tikildiyinə inam yaranır. Bir əsrdə artıq yaşı olduğu kəndin yaşlı sakinləri də qeyd edir. Bu abidənin əhəmiyyətliliyi taxta qapısı üzərinə vurulmuş lövhədə də qeyd olunub: "Yerli əhəmiyyətli memarlıq abidəsi...Dövlət tərəfindən qorunur". Görünür ya bu lövhə bura təsadüfən vurulub, ya da dövlətin "qoruma" anlayışı fərqlidir. Dövlətin qoruduğu abidənin fotoları daha çox söz deyir.

Şamaxının Dəmirçi kəndi. Məscid daşlarının üzərində əski əlifba ilə yazılmış rəqəmləri oxuduqda məscid 130 il əvvəl tikildiyinə inam yaranır. Bir əsrdə artıq yaşı olduğu kəndin yaşlı sakinləri də qeyd edir. Bu abidənin əhəmiyyətliliyi taxta qapısı üzərinə vurulmuş lövhədə də qeyd olunub: "Yerli əhəmiyyətli memarlıq abidəsi...Dövlət tərəfindən qorunur". Görünür ya bu lövhə bura təsadüfən vurulub, ya da dövlətin "qoruma" anlayışı fərqlidir. Dövlətin qoruduğu abidənin fotoları daha çox söz deyir.

Şamaxının Dəmirçi kəndi. Məscid daşlarının üzərində əski əlifba ilə yazılmış rəqəmləri oxuduqda məscid 130 il əvvəl tikildiyinə inam yaranır. Bir əsrdə artıq yaşı olduğu kəndin yaşlı sakinləri də qeyd edir. Bu abidənin əhəmiyyətliliyi taxta qapısı üzərinə vurulmuş lövhədə də qeyd olunub: "Yerli əhəmiyyətli memarlıq abidəsi...Dövlət tərəfindən qorunur". Görünür ya bu lövhə bura təsadüfən vurulub, ya da dövlətin "qoruma" anlayışı fərqlidir. Dövlətin qoruduğu abidənin fotoları daha çox söz deyir.

Şamaxının Dəmirçi kəndi. Məscid daşlarının üzərində əski əlifba ilə yazılmış rəqəmləri oxuduqda məscid 130 il əvvəl tikildiyinə inam yaranır. Bir əsrdə artıq yaşı olduğu kəndin yaşlı sakinləri də qeyd edir. Bu abidənin əhəmiyyətliliyi taxta qapısı üzərinə vurulmuş lövhədə də qeyd olunub: "Yerli əhəmiyyətli memarlıq abidəsi...Dövlət tərəfindən qorunur". Görünür ya bu lövhə bura təsadüfən vurulub, ya da dövlətin "qoruma" anlayışı fərqlidir. Dövlətin qoruduğu abidənin fotoları daha çox söz deyir.

Şamaxının Dəmirçi kəndi. Məscid daşlarının üzərində əski əlifba ilə yazılmış rəqəmləri oxuduqda məscid 130 il əvvəl tikildiyinə inam yaranır. Bir əsrdə artıq yaşı olduğu kəndin yaşlı sakinləri də qeyd edir. Bu abidənin əhəmiyyətliliyi taxta qapısı üzərinə vurulmuş lövhədə də qeyd olunub: "Yerli əhəmiyyətli memarlıq abidəsi...Dövlət tərəfindən qorunur". Görünür ya bu lövhə bura təsadüfən vurulub, ya da dövlətin "qoruma" anlayışı fərqlidir. Dövlətin qoruduğu abidənin fotoları daha çox söz deyir.

Şamaxının Dəmirçi kəndi. Məscid daşlarının üzərində əski əlifba ilə yazılmış rəqəmləri oxuduqda məscid 130 il əvvəl tikildiyinə inam yaranır. Bir əsrdə artıq yaşı olduğu kəndin yaşlı sakinləri də qeyd edir. Bu abidənin əhəmiyyətliliyi taxta qapısı üzərinə vurulmuş lövhədə də qeyd olunub: "Yerli əhəmiyyətli memarlıq abidəsi...Dövlət tərəfindən qorunur". Görünür ya bu lövhə bura təsadüfən vurulub, ya da dövlətin "qoruma" anlayışı fərqlidir. Dövlətin qoruduğu abidənin fotoları daha çox söz deyir.

Şamaxının Dəmirçi kəndi. Məscid daşlarının üzərində əski əlifba ilə yazılmış rəqəmləri oxuduqda məscid 130 il əvvəl tikildiyinə inam yaranır. Bir əsrdə artıq yaşı olduğu kəndin yaşlı sakinləri də qeyd edir. Bu abidənin əhəmiyyətliliyi taxta qapısı üzərinə vurulmuş lövhədə də qeyd olunub: "Yerli əhəmiyyətli memarlıq abidəsi...Dövlət tərəfindən qorunur". Görünür ya bu lövhə bura təsadüfən vurulub, ya da dövlətin "qoruma" anlayışı fərqlidir. Dövlətin qoruduğu abidənin fotoları daha çox söz deyir.

Qusarın Mucuq kəndi. XIX əsrə aid tarixi abidə. Məscid niyyəti ilə tikilmiş bu abidə Sovetlər zamanı anbar kimi istifadə edilib. İndi isə nə məscid kimi istifadə edilir, nə də anbar kimi. Uzun illərdir qapısına qıfıl vurulub. Bu abidəni də dövlət "qoruyur".

Qusarın Mucuq kəndi. XIX əsrə aid tarixi abidə. Məscid niyyəti ilə tikilmiş bu abidə Sovetlər zamanı anbar kimi istifadə edilib. İndi isə nə məscid kimi istifadə edilir, nə də anbar kimi. Uzun illərdir qapısına qıfıl vurulub. Bu abidəni də dövlət "qoruyur".

Qusarın Mucuq kəndi. XIX əsrə aid tarixi abidə. Məscid niyyəti ilə tikilmiş bu abidə Sovetlər zamanı anbar kimi istifadə edilib. İndi isə nə məscid kimi istifadə edilir, nə də anbar kimi. Uzun illərdir qapısına qıfıl vurulub. Bu abidəni də dövlət "qoruyur".

Qusarın Mucuq kəndi. XIX əsrə aid tarixi abidə. Məscid niyyəti ilə tikilmiş bu abidə Sovetlər zamanı anbar kimi istifadə edilib. İndi isə nə məscid kimi istifadə edilir, nə də anbar kimi. Uzun illərdir qapısına qıfıl vurulub. Bu abidəni də dövlət "qoruyur".

Gürcüstandan başqa bir misal. Keşikçi məbədi. Azərbaycanın Gürcüstanla sərhəddində, hazırda mübahisəli ərazi sayılan zonada yerləşir. Gürcü mənbələrində məbəd «David Qareci» adı ilə tanınır. Azərbaycan tarixçiləri məbədin Azərbaycanda yaşayan Alban tayfalarına məxsus olduğunu müdafiə etsə də, gürcü tərəfi məbədin gürcülərə aid olduğunda israrlıdırlar. Məbədin keçmişi bizə tam dəqiq məlum olmasa da, məlum olan bir şey var ki, divarlarına "Dövlət tərəfindən qorunur" yazılmış lövhələr vurulmayan bu məbəd Gürcüstan dövləti tərəfindən göz bəbəyi kimi qorunur. Niyə? Çünki tarixinin bir hissəsi olduğunu düşünürlər.

Gürcüstandan başqa bir misal. Keşikçi məbədi. Azərbaycanın Gürcüstanla sərhəddində, hazırda mübahisəli ərazi sayılan zonada yerləşir. Gürcü mənbələrində məbəd «David Qareci» adı ilə tanınır. Azərbaycan tarixçiləri məbədin Azərbaycanda yaşayan Alban tayfalarına məxsus olduğunu müdafiə etsə də, gürcü tərəfi məbədin gürcülərə aid olduğunda israrlıdırlar. Məbədin keçmişi bizə tam dəqiq məlum olmasa da, məlum olan bir şey var ki, divarlarına "Dövlət tərəfindən qorunur" yazılmış lövhələr vurulmayan bu məbəd Gürcüstan dövləti tərəfindən göz bəbəyi kimi qorunur. Niyə? Çünki tarixinin bir hissəsi olduğunu düşünürlər.

Gürcüstandan başqa bir misal. Keşikçi məbədi. Azərbaycanın Gürcüstanla sərhəddində, hazırda mübahisəli ərazi sayılan zonada yerləşir. Gürcü mənbələrində məbəd «David Qareci» adı ilə tanınır. Azərbaycan tarixçiləri məbədin Azərbaycanda yaşayan Alban tayfalarına məxsus olduğunu müdafiə etsə də, gürcü tərəfi məbədin gürcülərə aid olduğunda israrlıdırlar. Məbədin keçmişi bizə tam dəqiq məlum olmasa da, məlum olan bir şey var ki, divarlarına "Dövlət tərəfindən qorunur" yazılmış lövhələr vurulmayan bu məbəd Gürcüstan dövləti tərəfindən göz bəbəyi kimi qorunur. Niyə? Çünki tarixinin bir hissəsi olduğunu düşünürlər.

Gürcüstandan başqa bir misal. Keşikçi məbədi. Azərbaycanın Gürcüstanla sərhəddində, hazırda mübahisəli ərazi sayılan zonada yerləşir. Gürcü mənbələrində məbəd «David Qareci» adı ilə tanınır. Azərbaycan tarixçiləri məbədin Azərbaycanda yaşayan Alban tayfalarına məxsus olduğunu müdafiə etsə də, gürcü tərəfi məbədin gürcülərə aid olduğunda israrlıdırlar. Məbədin keçmişi bizə tam dəqiq məlum olmasa da, məlum olan bir şey var ki, divarlarına "Dövlət tərəfindən qorunur" yazılmış lövhələr vurulmayan bu məbəd Gürcüstan dövləti tərəfindən göz bəbəyi kimi qorunur. Niyə? Çünki tarixinin bir hissəsi olduğunu düşünürlər.

Gürcüstandan başqa bir misal. Keşikçi məbədi. Azərbaycanın Gürcüstanla sərhəddində, hazırda mübahisəli ərazi sayılan zonada yerləşir. Gürcü mənbələrində məbəd «David Qareci» adı ilə tanınır. Azərbaycan tarixçiləri məbədin Azərbaycanda yaşayan Alban tayfalarına məxsus olduğunu müdafiə etsə də, gürcü tərəfi məbədin gürcülərə aid olduğunda israrlıdırlar. Məbədin keçmişi bizə tam dəqiq məlum olmasa da, məlum olan bir şey var ki, divarlarına "Dövlət tərəfindən qorunur" yazılmış lövhələr vurulmayan bu məbəd Gürcüstan dövləti tərəfindən göz bəbəyi kimi qorunur. Niyə? Çünki tarixinin bir hissəsi olduğunu düşünürlər.

Gədəbəyin Miskinli kəndi. Kəndin cənub-qərb hissəsini əhatə edən yüksəklikdə yerli əhali tərəfindən Koroğlu qalası kimi adlandırılan Orta Əsrlər abidəsi. Dağ daşlarından kobud formada, amma möhtəşəm tikilmiş bu qala müdafiə xarakterli istehkam olaraq XVIII əsrdə ucaldılmışdı. Qala baxımsızlıqdan indi bu haldadır. Sizcə bu abidə Gürcüstanda olsaydı ona münasibət bu cürmü olacaqdı?

Gədəbəyin Miskinli kəndi. Kəndin cənub-qərb hissəsini əhatə edən yüksəklikdə yerli əhali tərəfindən Koroğlu qalası kimi adlandırılan Orta Əsrlər abidəsi. Dağ daşlarından kobud formada, amma möhtəşəm tikilmiş bu qala müdafiə xarakterli istehkam olaraq XVIII əsrdə ucaldılmışdı. Qala baxımsızlıqdan indi bu haldadır. Sizcə bu abidə Gürcüstanda olsaydı ona münasibət bu cürmü olacaqdı?

Gədəbəyin Miskinli kəndi. Kəndin cənub-qərb hissəsini əhatə edən yüksəklikdə yerli əhali tərəfindən Koroğlu qalası kimi adlandırılan Orta Əsrlər abidəsi. Dağ daşlarından kobud formada, amma möhtəşəm tikilmiş bu qala müdafiə xarakterli istehkam olaraq XVIII əsrdə ucaldılmışdı. Qala baxımsızlıqdan indi bu haldadır. Sizcə bu abidə Gürcüstanda olsaydı ona münasibət bu cürmü olacaqdı?

Başqa bir qala. Azərbaycan tarixinin bir dönəminə izini buraxmış Girdiman dövlətinin mərkəzi qalalarından biri - İsmayıllının Talıstan kəndi yaxınlığındakı Girdiman qalası. VII əsrə aid bu qala bir neçə on illikdən sonra özü yox, sadəcə adı Azərbaycan tarixində olacaq. Çünki dağ ətəyində bu şikəst qala sanki son nəfəsini yaşayır. Qala isə dövlət tərəfindən "qorunur".

Başqa bir qala. Azərbaycan tarixinin bir dönəminə izini buraxmış Girdiman dövlətinin mərkəzi qalalarından biri - İsmayıllının Talıstan kəndi yaxınlığındakı Girdiman qalası. VII əsrə aid bu qala bir neçə on illikdən sonra özü yox, sadəcə adı Azərbaycan tarixində olacaq. Çünki dağ ətəyində bu şikəst qala sanki son nəfəsini yaşayır. Qala isə dövlət tərəfindən "qorunur".

Başqa bir qala. Azərbaycan tarixinin bir dönəminə izini buraxmış Girdiman dövlətinin mərkəzi qalalarından biri - İsmayıllının Talıstan kəndi yaxınlığındakı Girdiman qalası. VII əsrə aid bu qala bir neçə on illikdən sonra özü yox, sadəcə adı Azərbaycan tarixində qalacaq. Çünki dağ ətəyində bu şikəst qala sanki son nəfəsini yaşayır. Qala isə dövlət tərəfindən "qorunur".